Friday, August 19, 2011

Baju Raya


Tahun ni macam tahun lepas, macam dua tahun lepas. Aku masih pakai baju melayu kaler hitam. Tiga tahun straight baju sama. Korang mampu? Jimat, tak membazir. Tapi kalau shirt tu ada lah beli baru. Sebab, boleh pakai untuk harian jugak nanti kan.

Aku bukan lah enjoy sangat. Time kecik boleh lah enjoy sikit. Dah besar-besar ni, rasa dah malas dah nak raya. Boring dan memenatkan je sebenarnya. Lagi-lagi bila ada budak-budak datang beraya. Rasa tak nak bukak pintu pun ada. Hmm, maybe aku tak faham perasaan diorang. Sebab aku time kecik pun aku beraya dengan family je. Takde lah beraya dengan kawan-kawan kutip duit raya semua.

Kiranya, dari kecik sampai besar pun aku tak berapa enjoy raya aku. Mungkin bila dah berumahtangga nanti, baru lah raya aku akan rasa lain sikit kot? Kesimpulannya, aku perlu kahwin secepat mungkin. Kbai.



Comments
10 Comments

10 comments:

AmirahSM said...

itam ke kelabu ayeem??? hehe ;p

NurAfizahMazlan said...

Ayeem gothic hikhik

wannurfazrini said...

kesian kau . aku pun xnak beli tahun ni , membazir je baju kurung

| CIKZEK | said...

alahaiiiii ~ siannye anak mak sorang ni. takdek baju rye. huhuhu


kwen cepat laa. truk benor dh gyenye tuh :D

airazulaikha said...

xper2... kawen ler cpt2 yer... :-p

Anonymous said...

tape hitam tu nampak kurus. hihikks
btw nnt kite raye same2, best sikit raye kau pas ni. :P

Saddila said...

ok ayeem . pergi kawen cepat .

sentil .

Robot | Sakti said...

cepat-cepat lah kahwin bro..

hehehe

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...

asal hitam je mesti lelaki, lelaki ja mesti hitam..hehe..

lelaki=hitam..

Eyka said...

erkk..samerww laazzz peberetzz warnezz titeww! haha;p #phm tak wey? :P