Thursday, August 25, 2011

Mak Baca Kad Raya Hamzah Ian

Hari Selasa lepas kad raya Hamzah Ian sampai rumah. Kad raya tu ikhlas sebab murah rezeki katanya. Ikhlasnya sampai lupa padam harga kat kad tu. Haha. Apa-apa pun terima kasih lah untuk kad tu. Tapi yang aku ralat, dia sayang posmen lebih daripada aku. Untuk abang posmen, tulisan kemain lawa. Untuk aku, berkerut-kerut dahi nak baca.

Kira lawa lah tulisan untuk abang posmen

Kad raya muka depan dan belakang

Tulisan untuk aku. Harga kad di bucu kanan-atas.
Pagi tadi lepas sahur, boleh pulak mak aku capai kad tu. Kad tu pulak aku letak dekat-dekat meja makan. Mak aku bukak sampul je aku dah gabra. Aku lupa ada ayat lucah ke tak kat kad tu.Mak aku baca.

Mak: Ayam Jemain. Ayam?
Aku: Ayeem kot.
Mak: Ayam lah. Selamat hari raya wahai rakan gay
Adik: Wahai rakanku <- cover aku kot
Mak: : Rakan gay lah
Aku: Bak sini, err a'ah gay. Alah saje-saje tu
Mak: Gay semua lah <- nada risau
Aku: FFUUUUUUUUUUUU <- dalam hati

Lepas tu aku letak kad tu dekat atas meja, aku tak bagi kat mak balik. Darn it! Aku ni dah banyak kali sangat dah kantoi dengan mak aku. Baca entry-entry kat bawah ni.

1. Adikku Sayang

P/S: Dalin ada bagi kad jugak. Tapi tak sampai lagi. Bukan rejeki aku agaknya.




Comments
46 Comments

46 comments:

aiko farahshahida said...

haha.sama le weh. harga terang2 kot duk pada kad. hehe.
erh. ade alamat la..
nak hantar kad pun.. sempat lg ke nih??
abg2 posmen dah nak start cuti tu

Ayeem Jemain said...

aiko haha takyah lah. tahun depan je hehe

maizatul. said...

adeh, kantoi lahai. XD

zatiey winky said...

da byk kli kntoi tuu.. xlme lg pecah la rhsie nye... hooo000...glbh ayeem woo

aiko farahshahida said...

hahaha. xpe. nnti ade la tu kad elektronik sampai ye. HAHA.
:D

GR said...

hahahahahahahahaha. gila

muhammad azfar said...

hahaha...nasib baik mak kau tak suspek pape

SweetyMui2 said...

hye gay.kimsalam ngan gay yg sorang lagi ek :D

Saddila said...

kahkahkah .

tulisan tak boleh blah .

pastu siap harga lak tuu . adeii abg mejah oi . -__-

cik Beskod said...

hahahaha.. rakan gay...

kantoi sudah harga itu maa huhu

♥NuR SyAFiQah♥ said...

haha..ingat sampai mati la kad raya si oltromen tu..hehe

Syazwan Che Deraman said...

hehehhe..kantoi gay!
hahahaah.

hakeem kira said...

gay

abyan khairi said...

hahaha.. kantoi free2 je..

'lawa' gak tulisan mejah 2... hahahaha

ked said...

canteknye tulisan mejah..

alepridz said...

wakakakka
gay lah pulak dah.... takleh blah...

The Sharkox said...

panas perut mak ko bila baca kad tu.haha

hana said...

kad seringgit campur setem 50sen..
kire ok la tu..
hahaha

♥ MRS ZACKS ♥ said...

Ya Ampun tulisannnnn !!! hahaha mujo tulis belog tak gune tgn :P


ehem, seb bek dpt mak sporting :P

alia najiha said...

selalu sgt kantoi .
mamy cool . steady balik :P

Amalia Zurahim said...

hahaha...abih la ko ayeem..risau nyer pasal anak die gay jap lg mak ko cpt2 cr awek sorg suh ko kawin..hahahah...

Alya Esprézzo™ said...

wakakakakakaka..agak berkerutt jugakk laaaaaaaaaaaa nak baca tulisan berangkaii abam mejah! wakakakakak

Yuyu said...

hahahaha...cantik jgk tulisan mejah.kemas.

hamzah ian said...

hai gay

bighagenjo said...

gahahahah!

payah oeh, nak baca.
tebelit2 bijik mata aku.

Asyila Zainuddin said...

haha.. lain kali jgn letak kad raye rata2.. kekeke.. siyes tak boley nk bace tulisan tu..

Teha Nur Fateha said...

hehe..rajinnya hamzah anta kad raya.nak kak raya jugak! rindu nye nak dapat kad raya...

eton said...

haa tgk.. kan dah terkantoi lagi.. abis la.. hehehe

mynameismy said...

hahaha.. kan dah kantoi..;D

Pewaris (Persatuan Melayu Kuala Lawas) said...

kalau naluri mama you percaya, nahaslah.... hahaha

Hamdan Ramli said...

Chilake, tulisan dokter

ღ p!nk veLvet ღ said...

hahaha~ seyez rase nak patah tengkuk bace tulisan mejah :P

Mr.Baiz said...

hahaha..ape pun tak boleh

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

ayeem duk Klang upenye :D hai ayeem.

Yui_Wani said...

Tulisan doktor... ._.

Nur Salsabilla said...

Mak mung comel ! ;)

Nurazira Abd Ghani said...

bahahahahaaa. comel je.
bahahaa.

adrinaqamarina said...

kalau aku balik msia tahun ni, nak jugak utus kad raya dengan korang semua, tapi sayangnya tak, aku sedikit ralat di situ~ :)

IQ = Iez Qis said...

hahahahahaa~~~ rakan gay tuu~~
terbaek la~~ selamat hari raya ayeemm~

nina athiramisu said...

asal mak ayeem x baca smpai habis..bole translate kan sbb x phm tulisan..haha

Dhiya Fariza said...

bunghok nye tulisan. kalah doktor.

syasya said...

hahha mmg gay!

YOUsoF said...

GAY BUNK!

Athirah Medan said...

lah Ayam rumah kt sg kandis kah ? Assalamualaikum orang Klang ;p

SyazwanSarawak said...

tulisan doktor

Aujinz said...

kah kah kah... kantoi..
mak ang dah risau tue Yem... muahahahha