Thursday, September 1, 2011

Raya Kedua & Ketiga

Semalam (hari raya kedua) aku duduk rumah je. Memang tiap tahun gitu. Sedara mara datang beraya rumah aku pun time raya kedua, sebab dah tahu ada kat rumah kan. Raya pertama dan ketiga biasanya keluar beraya. Memang letih gila lah semalam. Walaupun aku lebih banyak duduk dalam bilik daripada melayan tetamu. Kahkah.

Macam biasa, entiti yang paling aku benci time raya, budak nakal. Rasa nak tampar je budak-budak tu dan rasa nak pijak mak bapak depa sebab malas jaga anak. Reti nak borak je. Tuan rumah jadi mangsa. Aku dan sedara mara dulu takde lah nakal pun. Mungkin memang budak-budak sekarang ni nakal, sebab mak bapak depa pun notty. Hihihi.

Hari ni pulak banyak beraya area Rantau Panjang, Kapar. Memang letih dah ni. Kalau ada awek sebelah aku ni pun, aku akan jeling-jeling kerek kat awek tu lantas peluk erat bantal aku. Esok nak beraya ke Port Dickson, rumah nenek sedara. Pastu nak singgah rumah Fatin Liyana sat. Yang beraya rumah FL tu gaybang dan tipu.



Comments
21 Comments

21 comments:

Alya EsprĂ©zzo™ said...

perghhhhhhhh..gambar kat atas tu sape wehh?

Ayeem Jemain said...

aku lah. nk pergghhhhh pjg bagai nape? haha

juzMe said...

Dah mcm doremon da aku tengok.hihihhi...maap2,gurau jak.camat rya...

Aisya J said...

wahh hensem lah ayeem! nak kenal boleh? HAHAHA

Cik Galaticos Cipot said...

aku ingat sahri AF td

nora said...

gambar ni tgh tahan nafas ke?ekekekeke...

kura said...

jgn salahkn mak bapak mereka ayem. haha

hamzah ian said...

FL>? umah aku taknak raya?

Ayeem Jemain said...

ecah hahaha lempang nak?

tido sahri AF mirip abg aku haha siyes

nora haha tak ahh ori

kura haha abestu manjakan sgt

mejah rumah ko jauh sgt

Aisya J said...

jangan lempang seyy. nanti angau :p HAHAHA

Ayeem Jemain said...

ecah ala, rupe kite takde mcm topek batisah pon. topek basah ade hahaha

Aisya J said...

topek basah? aw awww HAHHAA

Ayeem Jemain said...

ecah topek basah tau. bkn kopek basah. hahahaha

Aisya J said...

mengommm -_-" HAHHAHAHA

Namee Roslan said...

ayeem handsome woo. tapi tang nak pijak anak orang tu..hahaha, jahat gila.

Ayeem Jemain said...

ecah hahahaha

namee sume puji ni nk duit raya ke ape? haha

CikBulat said...

nyah~

Cik Galaticos Cipot said...

tp ko kai baju melayu comey :p

Robot | Sakti said...

tahan nafas?

bibi bibo said...

fuyohhh , igt kan gmbar justin biebier td . hahahah

fairuz said...

hai ayeem.