Saturday, March 10, 2012

2 Kisah Noda Paling Keji


22 tahun lebih aku hidup ni, macam-macam cerita noda lah yang pernah aku dengar dan baca. Tapi aku ada 2 kisah yang paling keji yang aku nak kongsi dengan korang ni. Kisah benar ya, bukan kisah macam dalam skrip lucah cikgu Suraya tu.

Okay, cerita pertama ni aku tengok kat TV3 masa zaman sekolah menengah dulu. Lupa rancangan apa, tapi jam 11 malam. Masa tu bincang pasal masalah sosial remaja. So, ada caller seorang ni, perempuan. Cerita dia lebih kurang camni lah.

"Saya ni anak orang kaya. Ibu bapa saya selalu outstation ke luar negara atas urusan bisnes. Rumah saya selalu kosong. Jadi, suatu malam tu saya dan abang anjurkan parti. Kami jemput semua kawan-kawan kami datang ke rumah. Lepas dah mabuk-mabuk, kami semua menganjurkan 'permainan' bertukar-tukar pasangan. Kami tutup lampu, lepas tu cari pasangan masing-masing randomly untuk lakukan hubungan seks. Kami having sex, kemudian tidur. Keesokan pagi, bila bangun tidur saya tengok lelaki yang bersama saya itu adalah abang saya sendiri".

Gila tak? Dia call sampai menangis-nangis. Serius keji gila. Kalau dah mabuk mana nak perasan kan? Tu dia, pengajaran yang kaw-kaw Tuhan bagi.

Kes kedua pulak, aku terbaca kat surat khabar. Untuk segmen yang tanya pendapat tu, yang biasanya pasal cinta dan rumah tangga tu. So, ada lelaki seorang ni kongsi kisah dia untuk bertanyakan pendapat dan pilihan apa yang patut dia buat. So, kisah dia lebih kurang macam ni lah.

"Saya syak ada sesuatu yang tak kena antara isteri saya dengan bapa saya. Suatu hari, saya panjat atas siling bilik bapa saya untuk siasat apa-apa yang tak kena. Kemudiannya, saya ternampak isteri saya melakukan hubungan seks dengan bapa saya. Tapi saya tidak memberitahu sesiapa. Saya risau hubungan bapa dan ibu akan retak. Patutkah saya rahsiakan perbuatan mereka?"

Ni lagi gila kan?! Mertua menantu pun jadi! Astaghfirullah. Motif entry aku ni cuma nak bagitahu kat korang benda sebegini teruk pun pernah terjadi kat dalam masyarakat kita ni. Minta dijauhkan.



Comments
5 Comments

5 comments:

nia marlissa said...

giler lah , mintak jauh lah

Akim Iqbal said...

Jom parti, aku, hang, mejah, faiz, akmal hidayat, qamarul. ah letaklah sapa2 lagi asalkan bujang. Habis parti wat qiamulail. Woha !

Hashira Yusoff said...

Benda ni akn wjud klau iman tu xde..

*ermm..mcm ustazah plak! :D

http://pastelovegood.blogspot.com/

nurdani said...

keji dan boleh dijadikan pengajaran. minta dijauhkan.

bel said...

cerita mertua-menantu tu bel ada baca. yang sebenarnya bini dia tu sugar dady ayah dia dulu masa zaman blaja di uni/kolej. then bini dia kawin dgn dia sbb nak dgn bapak dia. so sad.hmm..

pengajaran : dalam hidup islam kata niat itu penting. harus bersih dan betul. apa yang penting lillahitallah. baru kita diredhai Allah. jadilah muslim/muslimah yang cool dan comel di mata Allah! :) nasihat 5 minit ini khas untuk manusia semua dan saya sendiri.hmm!finish.