Friday, July 8, 2011

Bersara Terus Dari Lucah

Kalau korang pernah baca entry tak nak lucah lucah dah ni, aku ada sebut aku nak berhenti lucah kan? So far, aku takde dah lucah-lucah dalam Ayeem Ayam lepas tu. Melainkan entry Mandul yang agak lucah sikit, tapi berilimiah. Kahkah. Cuma nakal je lah kan yang banyak dalam Ayeem Ayam tu.

Tapi header Ayeem Ayam masih lucah kan? Aku ada cakap jugak dalam entry tak nak lucah lucah dah tu aku nak tukar header sebelum Ramadhan. Header baru yang suci dah pun siap sekarang, just belum pasang. Minggu depan kot baru pasang.

Tapi kalau Ayeem Ayam dah suci, tapi Pak Rodi, Dunia Tuto dan Inesen masih lucah pun tak guna jugak kan? So, aku dah buat keputusan untuk tak mahu lucah-lucah dekat Pak Rodi dan Dunia Tuto dah. Inesen pulak, aku nak tutup blog tu minggu depan. Inesen mana boleh tak nak lucah, sebab topik utamanya adalah pasal SEKS, tapi diinesenkan. Kahkah. 

Sayang jugak nak tutup Inesen sebab dah ada 267 followers, and 312 likes. Banyak tu 300+. Blogger lain nak dapat 300 pun makan tahun. Tapi, takde apa yang mampu menghalang niat aku lagi! Heh! (semangat)

Aku nak buat semuanya minggu depan sebab aku ada 1 lagi entry agak lucah kat Ayeem Ayam minggu depan nama tajuknya Jasa Abang. Dah siap dah, tinggal publish. Ni pasal memori, mesti kena kongsi! Kahkah. So, entry tu sempena persaraan aku dalam bidang perlucahan.

Lepas daripada tu, aku harap aku tak dikaitkan lagi dengan kelucahan. Hehe. Nakal-nakal sikit tu biasa lah laki. Lucah tak mahu dah. Wish me luck ogayh! Hehe. Bai.



Comments
23 Comments

23 comments:

Leen said...

betoi ke tuu yeem? =,=

Anonymous said...

harammmmmmm

syahiraaghani said...

whoahhh. percayee :)

Unknown said...

alhamdulillah,,
bertuah sape dah bukk pintu hati author nih
:D(tumpg hepi)

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

boleh caye ke ni ayeem ;p

Namee Roslan said...

tapi kalau tak lucah pun masih boleh buat menarik. plak kau terer flash :) yay dah tak lucah :)

TebuWan said...

jangan sampai aku buat fan page "Kami bantah blog pak rodi dan inesen ditutup" :(

Zarip Ayman said...

semangat ramadhan la ni ? hahaha :D

Anonymous said...

alhamdulillah... akhirnya dapat jugak hidayah...=)) ahaks

Ayeem Jemain said...

@namee hehe pandai baca pikiran ayeem. salah 1 sbb nak berhenti lucah, sbb taknak org ckp "Ayeem Ayam best sebab lucah".

@tebuwan haha aku tutup inesen je. pakrodi aku tak tutup

Ujang9897 said...

lucah tu apa

yeb :D said...

gua pcaya sama lu ayeem. lu boleh ...

Ain Shdn said...

wahhhhhh ! TAHNIAH2!!

syafeika edora said...

wahh.. dah bersara..

huda jamil said...

hahaha. idup ayeem. kau lucah ke tak ke, aku sntiase follow kau. heee

syirah rasid said...

chaiyo lahh!

Teha Nur Fateha said...

ala sedihnya inesen dah nak pergi.tidak!!!

itZ me tehanurfateha =)

Fairuz Zainal said...

aaaa gaye macam nak kawen je? hahah

Ze_Mhis said...

aaaaaaaaa... nak tutup? tutup la, kalu itu boleh membantu jadi lagi baik. good luck!!

[sutera kasih] said...

yg pnting jgn stop blogging..keep blogging :)

Unknown said...

semangat menyambut bulan ramadhan ker ni..hehe

lynda salim said...

haha . gila . tunggu jela next entry dia macam mana .. haha

YouSOF said...

Selamat tidak melucahkan diri!!! ;D