Thursday, July 7, 2011

Har Har Har Bukan Milik Hamzah Ian

Dulu Hamzah Ian owner blog lucah Terbang Tinggi Tinggi a.k.a kekasih aku di Facebook pernah buat status lebih kurang macam ni "Nak kena patternkan/trademarkkan Har Har Har" sebab dah ramai yang dah gunakan gelak tu kat blog masing-masing. Dia pun panas lah.

Dalam arena blog Melayu memang Har Har Har sinonim dengan Hamzah Ian. Tapi sebenarnya Har Har Har dah digunakan semenjak tahun 1994, mungkin 1993 lagi. Har har har!

Semalam time nak download KL Gangster, aku terjumpa lah satu e-book (flash flipbook) Ujang edisi pertama, Januari 1994. Memang barang rare ni. Aku dah habis baca pun semalam. Ada lah satu komik Slash karya Gayour tu gunakan Har Har Har dalam gelaknya. Hehe.


p/s: Siapa yang dah download tu, file "ujang" tu agak memeningkan kan? Sebab takde extension. File tu .rar sebenarnya. So, open "ujang" tu with 7zip/WinRar, then extract. .rar kot, tak pun .zip. Pandai-pandai lah. Hehe



Comments
8 Comments

8 comments:

MiS! BLur-Blurrr.Com said...

har!!har!!har!!.....hehhee

NurAfizahMazlan said...

bukan byk guna ke dlm edisi ujang yg lain?

Ayeem Jemain said...

tak tahu lah. sbb dah tak beli ujang skang :(

hamzah ian said...

sejak bila aku baca menatang majalah ujang ni??? hahaha..

Ujang9897 said...

so milik aku la..har har har

LynnAiza said...

so milik ujang lahhh. HAR HAR HAR.

p/s:pestime masuk sini dah jatuh chenta dgn blog ni. ;)

YouSOF said...

HAR HAR HAR jugak..

Hamzah Ian dah bileh ubah kepasa HER HER HER aku rasa., tu pun kalau ko benarkan.. ;D

emylase. said...

har har har milik hamzah ian?
tak kott.. saya dh guna "har har har" sebelum sy baca blog hamzah ian lagik.HAR HAR HAR XD

haha saje panaskan hati abg mejah kuikuikui :D

larikkkk..