Wednesday, July 6, 2011

Download KL Gangster 2011


Download KL Gangster 2011 yuk! Siapa yang belum tengok, memang korang patut tengok. Aku yang dah tengok ni pun nak tengok lagi. Link aku dah bagi kat bawah tu. Aku syorkan download MKV Mediafire. Sebab Mediafire tak perlu tunggu. Dan file MKV ni sizenya kecik, tapi quality OK. Ok, enjoy!

Mengisahkan dua beradik yang telah terjebak di dalam dunia gangster, seorang bernama Malek dan seorang lagi Jai. Si abang iaitu Malek telah dipenjarakan selama 5 tahun akibat dikhianati oleh kumpulannya sendiri yang didalangi oleh Shark anak tiri kepada King, iaitu ketua kongsi gelap yang paling berpengaruh di KL. Bagi Malek setelah dibebaskan beliau ingin mengubah persepsi kehidupan serta menjauhkan diri dari kehidupan hitam sebagai ahli kongsi gelap.
Menjalani rutin kehidupan biasa sambil menjaga ibunya yang dah tua tapi sebagai bekas banduan yang dipandang serong oleh masyarakat adalah agak sukar dia menjalani kehidupan seperti biasa. Beliau sering diganggu oleh gangster-gangster lain yang masih berdendam dengan beliau sehingga King tampil menghulurkan bantuan untuk Malek memulakan kehidupan baru. King mengarahkan orangorangnya supaya tidak menganggu kawasan Malek dan ini amat tidak disenangi oleh anak tirinya Shark yang ingin menjadi “Raja” di KL ini. Berlainan pula dengan kehidupan adiknya yang masih hanyut dibuai kemewahan hidup di dalam dunia gangster.

Format MKV
Mediafire : Part 1 / Part 2
Hotfile : Part 1 / Part 2
credit to : TeamAryzs

Tak boleh akses Mediafire, Hotfile, Rapidshare dan segala website yang dah kena block dengan SKMM? Follow tutorial tukar DNS ni.

SEO : Download KL Gangster 2011, KL Gangster Full Movie, KL Gangster Review, KL Gangster Sipnosis Sypnosis, Download KL Gangster Mediafire Hotfile



Comments
4 Comments

4 comments:

Anonymous said...

thanks ayeem!! :)
ade link cerite lain x yg maybe ayeem blh kongsi utk kiteorg download? hehehe...
btw, thanks again!

Anonymous said...

hey ayeem ayam! hoho.. thx2..
nk cite lain gak, yg baru2, yg fresh2, haha, tolong.

anoyu said...

skrin cantik dak

Ayeem Jemain said...

cantik! ;)