Wednesday, August 31, 2011

Gambar Raya Sebijik

Kalau tahun lepas tema Dr Rozmey, ini tahun tema Max 24:7. Ada rupa ahli kpop ke? Tak kot. Rupa bapak orang ada. Macam menteri pun ada. Macam sial je rupa aku sekarang. Gemok!

Hari tu ada yang nak sangat tengok aku pakai spec kan? Saksikanlah kehodohanku. Pakej dengan muka tembam sekali. Aku harap bila aku tembam dan berkacamata ni, muka aku dah tak jadi murahan sangat. Hehe. Tapi tak boleh, kena diet jugak lepas ni. Isk gawat!

Kalau kurang segak, kurang kemas, sampin serabut, songkok senget, biasa lah tu. Orang bujang, takde siapa nak tolong. Lain lah yang ada bini. Untunglahhh. Dah macam sangap sangat nak kahwin pun ada aku ni kan? Damn lah.

P/S: Tadi time nak salam tetamu, berlaga badan dengan awek berkebaya. Kbai



Comments
20 Comments

20 comments:

♥CIK SHA♥ said...

muke ko memang murahan la..tak payah berangan nak jadi mahal..bile pakai spek senyum cenggitu pulak, memang sebijik macam schoolmate aku dulu..bhahaha..sian ko..muke memang familiar habes..;p

hamzah ian said...

babi gemok

♥ MRS ZACKS ♥ said...

segak lah yem :P

kura said...

kbai.

Mohammed Faizal said...

bapak budak ni....pergh memang dah jadi tong la ko ni...kne puasa 6 ni

syuE said...

laaa.. tak hensem rupe nye.. HAHAHA!! :D

Areliff said...

tema baju melayu kita sama yem hu3 http://www.areliff.com/2011/08/hari-raya-aidilfitri-2011.html

yana said...

kacaknyer~~


:)

Saddila said...

abg ayeem taff hoi :)

kawin nnt ajak !

Admiral Hafiz said...

perghhh ensem siotttt
kalah mamat khalid

MyzaAli said...

kacaknyaa ayeem!

Ayeem Jemain said...

myza tipuuuuuuuu. takyah jaga hati. takkan dpt duit raya punye hahaha

amy syahirah said...

ayeem . hensemnyeeee !

Ayeem Jemain said...

amy hahaha ni lagi sorang. aritu kate nk tgk kan pakai spec, tgk la puas2 haha.

adrinaqamarina said...

takde nak gelak pon, hensem jee aku tengok. ;)

Tasha said...

ade je rupe,hik3

selamat hari raya ayeem,cantik la kaler baju raye tu...

Mrs khoo ... said...

hensem rupanya .... ^_^

aisyah thaqif said...

muka innocent !

Aren Alin said...

ayeem,jom la diet pasni..aku pun da gemok hehe

Robot | Sakti said...

selamat hari raya.

aku pun dah macam ko sejak duk rumah ni.

hahaha